marți, 11 martie 2008

Petrică Movilă, primul pilos

Nici nu se bătusem bine palma pentru vânzarea ziarului, că mă sună într-o seară, pe la orele 21, împricinatul Viorel Roman. Şi mă ia aşa, cu frumuşelul, pe ocolite, şi încerca să mă descoase despre un subiect care îl avea ca personaj principal pe deputatul Petru Movilă. Tonul era mieros. Deh, încă nu putea să-şi arate muşchii la mine pentru că încă nu era „propritar”. Văzând că nu prea poate să scoată prea multe de la mine îmi spune pe şleau (nu neapărat cuvînt cu cuvînt): „Ştii ... m-a sunat Petrică Movilă ... că aveţi voi ceva cu el ... că poate vorbesc eu să nu mai apară... ”. I-am spus individului că nu se poate. Dar el a insistat în continuare şi-a început să-mi spună că Petrică e „omul” lui Nelu Prisăcaru, cu care el are nişte “bisnisuri” importante şi ar vrea să-l ajute. Apoi mi-a spus că acelaşi Petrică e în relaţii bune cu „Înaltul” (adică PF Daniel) şi că ar trebui să-l ajut să nu apară materialul. I-am spus din nou că nu am cum. Şi iarăşi a insistat, cu aceleaşi poveşti şi să mă întrebe dacă nu pot rezolva totuşi să fie scos, că poate sun la redacţie sau la tipografie să se oprească, că, deh, Petrică e băiat bun…
Şi ăsta a fost începutul …

4 comentarii:

Telly spunea...

Dle Rares, totusi desconspirati si materialele care vi sau cerut pentru a nu fi publicate ! O zi buna !

Telly spunea...

...si inca ceva - ar fi bine sa dezactivati cerere de inscriere = si veti avea mai multi comentatori !

Telly spunea...

Pai, spune-ne dle Rares si care era materialul despre acesti pilosi !?!

11 martie 2008 spunea...

materialele cu petrica movila au aparut in ziar. era vorba de doua materiale distincte: unul despre modul in care movila incerca sa cumpere pe nimic o casa de la primarie in care statea cu chirie desi nu avea dreptul legal, iar altul despre inadvertentele din declaratiile de avere ale domnului deputat, de unde reiesea ca acesta avea cheltuieli mult mai mari decat veniturile oficiale declarate.
despre restul pilosilor, fiecare pe rand, pentru a nu diminua importanta informatiilor