vineri, 14 martie 2008

Smeritul Viorel si neprihanita Irina!

Dupa cum va spuneam, una dintre persoanele din lista cenzurii lui Viorel Roman este candidatul independent la Primaria Iasi, Irina Schrotter. Si au fost doua cazuri in care omul lui PF Daniel (a se citi sluga) m-a sunat pentru a "indrepta" lucrurile in ceea ce priveste atitudinea ziarului fata de aceasta "distinsa doamna".
Intr-una din editiile Flacara Iasului aparuse la "cutia cu maimute" o chestie despre Irina. Era probabil a doua sau a treia oara cand se facea vorbire de ea la acea rubrica de pamflet. Ma suna "onorabilul" Roman si incepe iar cu vrajeala aia a lui de doi bani (asta are impresia ca toti sunt prosti si el ii invarte pe degete cum vor muschii lui de sluga a Patriarhului). "Domnul Rares, ma suna lumea, don'le. Ma intreaba ce am cu Irina. Imi spune lumea ca Irina e fata buna si trebuie ajutata. Nu mai scrieti don'le de ea."
Inca nu intelesesem ce se intamplase. Ce era asa de grav? Mai iau ziarul inca o data si ma uit atent peste el. Dar nu vedeam nicaieri "bomba bombelor de presa" care o deranjase pe Irina Schrotter. Si pe prietenii ei, care tot il suna pe nea patronul de la Flacara. Incerc sa aflu de la nea patronul care e problema. Ce atata agitatie pentru nimic.
In sfarsit ma lumineaza. Se vede ca are har si nu degeaba s-a dat cu PF Daniel. Imi spune ca nu stiu ce cucoana de la el din firma a fost colega de clasa cu Irina. Si ca respectiva s-a oferit sa intermedieze pentru Viorel netezirea unei relatii cu Irina. Nu stiu de care, dar cert e ca mi s-a cerut s-o las mai moale cu Irina.
Nici bine n-am terminat chestia asta, ca iar scandal. Irina isi lanseaza blogul. Baietii din redactie au descoperit cateva chestii misto si le publica. Nu era ceva de genul: "vai, ati distrus cariera Irinei. Nu mai iese primar". A doua zi ma suna iar onorabilul. "Domnul Rares, iar ma suna lumea... ce am eu cu Irina... de ce tot o dau in ziar...". Incerc sa-i explic lui nea omu' ca asta e piesa. Cucoana lui piloasa a comis-o si nu avem cum sa o scoatem neprihanita. Dupa care imi lanseaza bomba. "Stiti, m-a sunat si Toni...". Care Toni, il intreb eu. "Toni Hritac. Si m-a rugat sa o lasam pe Irina in pace. Ca e mai bine sa o sustinem. Sa vorbim cu ea ca e fata buna. Domnu' Rares, poate sustine si ea ziarul. Ca avem si noi nevoie..."
Nu stiu daca presiunile pentru a cenzura materialele veneau, direct sau prin intermediari, de la Irina Schrotter. Poate ca nu are nicio implicare. Dar singurul lucru cert este ca Viorel Roman a incercat sa cenzureze informatiile si materialele de la Flacara Iasului.

6 comentarii:

blogul lui Gabi spunea...

ce spui insa de o faza super tare la care am fost martora
!!!!!!!!!!
La coktailul medicilor dentisti de ieri seara a apărut irina Schrotter ca să -şi facă campanie!!!!!1
fprp nici o legătură cu evenimentul!!!!11 si a pus pe cei din staful ei sa impartă tricouri!
fata asta chiar si o ia iincap!!!
Sper sa mu imi traga scara robul lui dumnezeu Trandafirescu pt ca am dezvaluit asta!! In alta ordine de idei, poate e mai bine ca ai iesit din schema asta rares!! Tu esti unom puternic si INCAPATANAT!!! sigur vei reusi mai departe!!! am observat ca gustul amar al zilelor noastre este dat de faptul ca ai curaj si atitudine!!! Tot respectul!!! Gabi Cohut

Telly spunea...

Bun titlul - mai ales partea cu neprihanita !
Inca ceva : chestia cu trimiterea la celelalte blog_uri nu e buna... Cand dai click pe blog_ul lui Postu (de ex.) se inchide pagina ta ! Fa in asa fel incat cine vrea sa dea click pe un blog recomandat de tine , sa se deschida o alta fereastra ... Se poate ! Bafta Rares !

Telly spunea...

Nu stiu de ce nu apare comentul meu ... Misto titlul ...!

Bafta Rares ! Alo, nu ai de gand sa deschizi un ziar ?!?

freesta spunea...

In scurt timp vom afla si despre...preaprihanita Irina!!!

freesta spunea...

In scurt timp vom afla si despre...preaprihanita Irina!!!

Unknown spunea...

pentru telly: click dreapta, "open link in new window" si ramin deschise ambele pagini