vineri, 11 aprilie 2008

Teapa lui Flaiser

Lucian Flaiser a luat cea mai mare teapa politica din viata sa. Daca decizia PD-L va ramine definitiva, Lucian Flaiser spune adio Consiliului Judetean. Din punctul de vedere al functiei de presedinte. Poate PD-L ii va da un post de consilier. Cine stie?

A parasit PSD pentru a putea candida la functia de presedinte al CJ Iasi. L-a refuzat pe baronul Relu Fenechiu care i-a propus sa candideze din partea PNL. A lasat vrabia din mana (Fenechiu sigur l-ar fi pus candidat pentru ca nu avea unul credibil) pentru cioara de pe gard. S-a dovedit ca aceasta cioara era una vopsita si a luat teapa.

Sigur, PD-L nu-l va marginaliza. Inca. Poate ii va oferi si posibilitatea de a deveni parlamentar. Dar nu asta isi dorea. Practic, daca matrozul va insista pe ideea ca a venit timpul ca Dan Carlan sa-si plateasca datoriile fata de partid, cariera politica a lui Lucian Flaiser a luat sfarsit. Si probabil cea a lui Dan Carlan, daca nu castiga Consiliul Judetean. Dar mai vedem. Ca politica din ziua de azi e de multe ori imprevizibila si surprinzatoare.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Deasupra mea in bloc am un vecin numit PURICE Relu, in Iasi, strada Strapungere Silvestru, nr.12, bloc CL 18, etajul III, apartament 9, care bate toba in bloc ! O toba mare!
Dimineata incepe pe la ora 9 – 10 si continua pina seara tirziu.
Bate toba ori el ori copiii lui si daca nu bate toba , da drumul la muzica foarte tare!
I-am rugat sa nu mai bata toba, am anuntat administratia blocului, stiu toti vecinii de pe scara, a fost si politia !
Degeaba : raspunsul vecinului PURICE a fost ca asa e la bloc, se aude muzica de la vecini si a promis ca la el se va asculta muzica mereu pina la 12 noaptea !
Nu mai stiu ce sa fac.
Am hotarit sa intreb pe toata lumea ce se poate face si sa trimit acest mesaj oricui imi poate da un sfat eficient.
Ce este de facut ?
Ce solutie imi puteti da?