sâmbătă, 24 mai 2008

Simirad peste Cirlan

Am primit deja un brat de reactii verbale cu privire la comentariul si opinia mea despre batalia pentru presedentia CJ. Binenteles ca toate erau din partea unor pesedisti. Si binenteles ca au confundat opinia cu intentia de vot. Opinia o exprim in functie de informatii, de evolutii si de realitatea din teren, iar intentia de vot o exprim in functie de asteptarile mele personale.

Repet. In opinia mea, pe municipiu, Dan Cirlan s-a miscat mai bine decit Simirad. Stilul lui Cirlan este mai aproape de tipul electoratului urban, iar cel al lui Simirad prinde foarte mult la tara. Asta e opinia mea. S-ar putea sa gresesc. Dar din modul cum am simtit pulsul electoratului in municipiu, asta a fost conlcuzia: Cirlan este peste Simirad.

Acum, domnii de la PSD sustin ca au sondaje care arata ca Simirad pastreaza constant aproximativ 10% peste Cirlan, per total judet. Poate asa o fi. Ne vom lamuri la vot. Vom vedea cite voturi va stringe fiecare si care a fost factorul determinant.

Un comentariu:

onciu spunea...

In primul rand,as vrea sa spun ca nominalizarea lui Simirad pentru presedintia CJ Iasi,a fost cea mai mare greseala a PSD-ului,respectiv a domnului Nichita.Si am sa explic de ce.Cum poti sa aduci un om de la pensie,in pijama de acasa si sa-l lansezi in cea mai inalta functie politica a momentului? Acest domn,respectabil de altfel si-a realizat cel mai mare vis al vietii sale,acela de a ajunge ambasador.Ca acest lucru a fost posibil numai datorita lui Ion Iliescu,datorita santajului lui Simirad,care flutura mereu controversatul Partid al Moldovenilor este alta treaba.Dar Simirad mai este si autorul unei tradari:cu totii stim ca Simirad a fost votat de ieseni ca membru sau simpatizant al PNT-cd.Dupa ce s-a asezat bine in scaunul de primar,s-a apropiat de Iliescu si de partidul domniei sale.Iar la o intalnire cu Domnul Carlan,i-a pus in bratele acestuias toate onorurile cu care a fost blagoslovit,probabil ca sa impresioneze auditoriul.Bravo,excelenta,sa mai faceti de acestea,dar cred ca locuitorii judetului Iasi,vor fi mai atenti cum vor vota.